مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 15:152023-09-17سياسي

تحویل 35 هزار خانه مسکونی به جامعه هدف بهزیستی


رییس مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات سازمان بهزیستی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم 35 هزار خانه مسکونی تحویل به جامعه هدف تحویل داده شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، عبدالله کرم زاده، رییس مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات سازمان بهزیستی امروز در آیین معارفه سرپرست بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه از بدو انقلاب 52 وظیفه بر عهده سازمان بهزیستی نهادینه شده است، اظهار داشت: همانطور که همه افراد جامعه می دانند این سازمان از قبل تولد فرد تا دوره سالمندی خدمات متنوعی را ارایه می دهد.

رییس مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات سازمان بهزیستی با بیان اینکه 2 میلیون و 700 هزار نفر جامعه هدف سازمان بهزیستی است، تصریح کرد: از این تعداد یک میلیون و 500 هزار نفر جامعه مسمتری بگیران را تشکیل می دهند، این در حالی است که در بعد خانوار 7 میلیون و 800 هزار نفر به طور مستقیم از خدمات بهزیستی استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه این سازمان با 4 رویکرد برنامه های خود را در دستور کار خود قرار داده و طبق این 4 رویکرد پیش می رود، گفت: این 4 رویکرد شامل مردمی سازی، شفافیت، کارآمدی و هوشمند سازی است.

کرم زاده با بیان اینکه در حال حاضر طبق اقدامات انجام شده هم اکنون تعداد مستمری بگیران این سازمان به روز شده است، گفت: در سال 1401 شاهد افزایش 47 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 35 هزار خانه مسکونی به جامعه هدف بهزیستی

تحویل 35 هزار خانه مسکونی به جامعه هدف بهزیستی