مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 12:002023-08-31بين الملل

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته ای ریاض ابراز نگرانی کرد


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ایالات متحده به سر می برد تا یکی از نگرانی های خود را که هسته ای شدن عربستان سعودی است، به مقام های آمریکا ابراز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالیکه سران سعودی از ایالات متحده درخواست کرده اند تا به این کشور در توسعه برنامه صلح آمیز هسته ای در قبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی یاری برسانند، یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در خصوص انرژی هسته ای ریاض ابراز نگرانی کرده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش کردند که گالانت که در حال حاضر در ایالات متحده آمریکا به سر می برد، از مقام های دولت بایدن در مورد جزییات برنامه هسته ای احتمالی عربستان در چارچوب توافق احتمالی عادی سازی روابط با تل آویو پرس وجو کرده است.

گالانت روز گذشته (چهارشنبه) با مقام های ارشد کاخ سفید و وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا دیدار کرد و دفتر گالانت در بیانیه ای اعلام کرد: گالانت در جریان دیدار با برت مک گورک هماهنگ کننده کاخ سفید، بر اهمیت گسترش توافقات آبراهام (عادی سازی روابط کشورهای جهان با رژیم صهیونیستی) به منظور شامل کردن شرکای دیگر در منطقه تأکید کرد.

وی همچنین بر اهمیت ترتیبات امنیتی برای این هدف تأکید کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته ای ریاض ابراز نگرانی کرد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته ای ریاض ابراز نگرانی کرد