مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 07:202023-08-25بين الملل

پنتاگون: اوکراین در حال حاضر زیرساخت های لازم برای استفاده از اف-16 را ندارد


ژنرال پاتریک رایدر، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اظهار داشت که آموزش استفاده از جنگنده های اف-16 پس از آموزش زبان انگلیسی به خلبانان اوکراینی در ماه سپتامبر آغاز خواهد شد.

- ژنرال پاتریک رایدر، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اظهار داشت که "آموزش استفاده از جنگنده های اف-16 پس از آموزش زبان انگلیسی به خلبانان اوکراینی در ماه سپتامبر آغاز خواهد شد.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ژنرال پاتریک رایدر، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا به المیادین اعلام کرد که اوکراین در حال حاضر زیرساخت های لازم برای راه اندازی جنگنده های F-16 را ندارد .

رایدر خاطرنشان کرد که این موضوع بخشی از برنامه آموزشی برای اوکراینی ها است که شامل تعمیر و نگهداری این هواپیماها و اطمینان از داشتن تجهیزات میدانی لازم برای نگهداری و تعمیر به موقع آنها می شود که کنترل آنها بر آن جنگنده ها در فرودگاه های اوکراین و همه این وظایف در آینده قابل پیش بینی را تضمین می کند.

رایدر در پاسخ به سوال خبرنگار المیادین در خصوص گسترش شورای امنیت سازمان ملل متحد با عضویت اعضای دیگر تاکید کرد که تغییر معاهدات بین المللی با توجه به دودستگی بین المللی کنونی به راحتی قابل تصویب نیست .

رایدر افزود: هر گونه گسترش شورای امنیت سازمان ملل بدون حق وتو معنایی ندارد و ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون: اوکراین در حال حاضر زیرساخت های لازم برای استفاده از اف-16 را ندارد

پنتاگون: اوکراین در حال حاضر زیرساخت های لازم برای استفاده از اف-16 را ندارد