مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:352023-08-30سياسي

29 موکب از استان همدان در کشور عراق فعالیت می کنند


ایام اربعین هزار و 995 موکب از کل کشور توسط ستاد عتبات عالیات در کشور عراق به زائرین امام حسین (ع) خدمت رسانی می کنند که 29 موکب از استان همدان هستند.

- همدان- مدیر ستاد اربعین همدان گفت: ایام اربعین هزار و 995 موکب از کل کشور توسط ستاد عتبات عالیات در کشور عراق به زائرین امام حسین (ع) خدمت رسانی می کنند که 29 موکب از استان همدان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر از همدان، محسن کرمی شامگاه سه شنبه مدیر ستاد اربعین استان همدان در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: در ایام اربعین هزار و 995 موکب از کل کشور توسط ستاد عتبات عالیات در کشور عراق به زائرین امام حسین (ع) خدمت رسانی می کنند که 29 موکب از این تعداد از استان همدان است.

وی افزود: همه موکب ها در حال حاضر در کشور عراق مستقر شده اند و در سه وعده پذیرایی، اسکان، استحمام، فعالیت های فرهنگی، خیاطی کفاشی، ماساژ، گرفتن عکس یادگاری زائرین، چاپ و تحویل به آنها و برگزاری مراسمات و نماز جماعت از جمله خدمات این موکب ها است.

مدیر ستاد اربعین در استان همدان با اشاره به مواکب همدان گفت: در مرز باشماق کردستان یک موکب از استان همدان فعال است سه موکب نیز یکی در نجف و 2 موکب نیز در مسیر نجف کربلا به زائرین خدمات ارائه می دهند که مابقی مواکب در شهر کربلا خدمت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

29 موکب از استان همدان در کشور عراق فعالیت می کنند

29 موکب از استان همدان در کشور عراق فعالیت می کنند