مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 17:252023-08-23سياسي

آماده سازی زیرساخت های خدمات شهری در مرزهای ایران و عراق


رییس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین کشور از آماده سازی زیرساخت های خدمات شهری در مرزهای ایران و شهرهای زیارتی عراق خبر داد.

- رییس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین کشور از آماده سازی زیرساخت های خدمات شهری در مرزهای ایران و شهرهای زیارتی عراق خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران در مراسم بدرقه خادمان زائرین مراسم اربعین حسینی که به میزبانی سازمان آتش نشانی تهران برگزار شد از زحمات و تلاش های آتش نشانان شهر تهران تقدیر کرد و گفت: تمام تلاش های آتش نشانان در جریان خدمت رسانی و کمک به زائران عزیز خواهد بود و نیرو و تجهیزات لازم در مرزهای ایران و شهرهای نجف و کربلا در عراق مستقر خواهند شد.

رییس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین کشور خاطرنشان کرد: باید خداوند منان را شاکر باشیم که ما را در این موقعیت قرار داده است تا در این کار بزرگ شریک باشیم و امیدوارم قدر این فرصت ها را بدانیم و به راحتی از کنار آن ها عبور نکنیم.

بر اساس گزارش سایت شهر، نظری در ادامه افزود: وظیفه ما ایجاب می کند تا با آماده سازی زیرساخت های مرتبط با حوزه خدمات شهری شرایط حضور هر چه بهتر زائران در شهرهای مرزی ایران و شهرهای زیارتی کشور عراق را مهیا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی زیرساخت های خدمات شهری در مرزهای ایران و عراق

آماده سازی زیرساخت های خدمات شهری در مرزهای ایران و عراق