مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 11:352023-08-31ورزشي

ارائه خدمات گذرنامه اربعین به بیش از 4000 ملایری


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: با گذشت یک هفته از برپایی از موکب شهید «علی میرزایی» در مرکز فرماندهی انتظامی این شهرستان، تاکنون 2000 فقره گذرنامه تمدید و 2000 گذرنامه صادر شده است.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: با گذشت یک هفته از برپایی از موکب شهید علی میرزایی در مرکز فرماندهی انتظامی این شهرستان، تاکنون 2000 فقره گذرنامه تمدید و 2000 گذرنامه صادر شده است.

احمد ساکی پنجشنبه 8 شهریور در جمع خبرنگاران، با تأکید بر اینکه در این مرکز استعلامات لازم از دستگاه های مختلف در کوتاه ترین زمان ممکن و در حدود 15 دقیقه انجام می شود، اظهار کرد: این موکب با هدف تسهیل در صدور و تمدید گذرنامه زائران در سالن ورزشی مرکز فرماندهی انتظامی این شهرستان راه اندازی شده است.

ساکی به ارائه خدمات گذرنامه ای این موکب از ساعت هشت صبح تا ساعت 24 شب اشاره و بیان کرد: خدمات این موکب تا زمانی که متقاضی صدور یا تمدید گذرنامه برای اربعین داشته باشیم، ادامه دارد.

وی در ادامه به خدمات انتظامی شهرستان ملایر در ایام اربعین حسینی اشاره و بیان کرد: اقدامات لازم برای برقراری امنیت زائران اربعین حسینی در سطح شهرستان و در مسیر جاده آورزمان و محور ملایر- اراک در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات گذرنامه اربعین به بیش از 4000 ملایری

ارائه خدمات گذرنامه اربعین به بیش از 4000 ملایری