مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 06:152023-09-21سياسي

جزییات رایزنی اخیر وزیران امور خارجه ایران و مصر در نیویورک


وزیران امور خارجه ایران و مصر در دیدار با یکدیگر به تفصیل درباره مسائل مورد علاقه دوجانبه، گفت و گوی مثبت و ثمربخشی انجام دادند.

- جزییات دیدار و رایزنی وزیران امور خارجه ایران و مصر در نیویورک وزیران امور خارجه ایران و مصر در دیدار با یکدیگر به تفصیل درباره مسائل مورد علاقه دوجانبه، گفت و گوی مثبت و ثمربخشی انجام دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در روز چهارشنبه مورخ 1402/6/29 در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد با آقای سامح الشکری وزیر امور خارجه مصر ملاقات و گفت و گو کرد.

بنا بر اعلام وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در این دیدار به تفصیل درباره مسائل مورد علاقه دوجانبه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی مصر گفت وگوی مثبت و ثمربخشی انجام شد.

جزییات دیدار و رایزنی وزیران امور خارجه ایران و مصر در نیویورک دو طرف تاکید کردند که با توجه به سوابق تمدنی و تاریخی و اشتراکات فرهنگی دو کشور و در راستای منافع مشترک، لازم است مسیر و گامهای رسیدن به آن از طریق تداوم گفت وگو میان مقامات دو کشور هموار شود.

همچنین در این دیدار تاکید شد که قویت روابط و همکاریهای دو کشور نه تنها تأمین کننده منافع دو کشور است، بلکه دارای آثار مثبت منطقه ای خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات رایزنی اخیر وزیران امور خارجه ایران و مصر در نیویورک

جزییات رایزنی اخیر وزیران امور خارجه ایران و مصر در نیویورک