مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 01:202023-08-29سياسي

بهبود وضعیت خدمات درمانی در استان بوشهر/ تجهیزات تقویت می شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: بهبود وضعیت خدمات درمانی در استان بوشهر یکی از اولویت های مهم ما در سال جاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن پاپری زارعی سه شنبه شب در نشست با مسئولان و پرسنل بیمارستان های شهر گناوه اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت های سلامت در شهرستان گناوه اتفاقات خوبی رخ داده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت درمان و سلامت مردم باید کاری کنیم تا مشکلات در این حوزه به حداقل برسد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم امسال، ارتقای حوزه درمان است تا مردم استان از لحاظ تجهیزات و امکانات مشکلی نداشته باشند.

پاپری زارعی بیان کرد: در حوزه شهرستانی 140 میلیارد ریال به 2 بیمارستان در گناوه اختصاص داده شده که 100 میلیارد دیگر نیز با اولویت تأمین تجهیزات تخصصی اختصاص خواهیم داد.

وی افزود: تاکید کرد: با توجه به اینکه تنها راه ورودی هر 2 بیمارستان که در بارندگی سال گذشته مسدود و باعث ایجاد خلل در تردد و خدمت رسانی به مردم شده بود، با قید فوریت بهسازی لازم تا قبل از شروع بارندگی سال جاری انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود وضعیت خدمات درمانی در استان بوشهر/ تجهیزات تقویت می شود

بهبود وضعیت خدمات درمانی در استان بوشهر/ تجهیزات تقویت می شود