مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 16:552023-09-09بين الملل

مسکو: 4175 نظامی اوکراینی کشته شدند/ 60 ضدحمله کی یف دفع شد


وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در یک هفته گذشته اعلام کرد: 4175 نظامی اوکراینی کشته و 60 ضدحمله کی یف دفع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز شنبه در بیانیه ای در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین در یک هفته گذشته اعلام کرد: از دوم تا نهم سپتامبر، نیروهای مسلح روسیه 6 حمله به تأسیسات زیرساختی نظامی اوکراین و پایگاه های آموزشی خرابکاران انجام دادند.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص می افزاید: در محور زاپروژیا دشمن به تلاش ناموفق برای شکستن پدافند نیروهای روسیه در این منطقه ادامه می دهد.

در محور دونتسک جنوبی 4 حمله نیروهای مسلح اوکراین دفع شد و مجموع تلفات دشمن در این مدت بالغ بر یک هزار و 230 نیروی نظامی بود.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می کند: در محور دونتسک، 56 حمله نیروهای مسلح اوکراین دفع شد و بیش از 2 هزار و 100 نیروی نظامی آنها کشته شدند.

در اوکراین انبارهای مهمات و سلاح های غربی، سوخت و پایگاه های تروریست ها توسط نیروهای روسیه مورد حمله قرار گرفت.

این بیانیه در ادامه می افزاید: در جریان نبردهای شدید در محور زاپروژیا بیش از 845 سرباز اوکراینی کشته و یک تانک چلنجر انگلیسی و 25 خودرو منهدم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: 4175 نظامی اوکراینی کشته شدند/ 60 ضدحمله کی یف دفع شد

مسکو: 4175 نظامی اوکراینی کشته شدند/ 60 ضدحمله کی یف دفع شد