مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 18:402023-09-02سياسي

آماده سازی مصلای مهدیه امام خمینی اهواز برای پذیرش زائران خارجی


سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز گفت: مصلای مهدیه امام خمینی اهواز در راستای پذیرش و صدور روادید اربعین حسینی برای زائران خارجی آماده سازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید احمد موالی زاده بعد از ظهر امروز شنبه با اشاره به آماده سازی مصلای مهدیه امام خمینی شهرستان اهواز برای پذیرش و صدور روادید اربعین حسینی برای اتباع خارجی اظهار کرد: تعداد زیادی از زائران خارجی از کشورهای مختلف از جمله افغانستان و پاکستان برای خروج از کشور و شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی در استان حضور دارند و تلاش بر این است که در کمترین زمان ممکن، مشکل تردد آنها از پایانه مرزی چذابه به کشور عراق رفع شود.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای پذیرش و صدور روادید اتباع خارجی اندیشیده شده است، ادامه داد: نشست های هماهنگی ستاد آماده سازی صدور روادید اربعین حسینی برای اتباع خارجی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین جلسات هماهنگی برای نظم و امنیت و تسریع در کار نیز برگزار شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز افزود: در این هفته های گذشته با هماهنگی های صورت گرفته به زائرین خارجی خدمات رسانی و در مواکب و اماکن اسکان داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی مصلای مهدیه امام خمینی اهواز برای پذیرش زائران خارجی

آماده سازی مصلای مهدیه امام خمینی اهواز برای پذیرش زائران خارجی