مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:452023-08-25اقتصادي

بهره برداری از 595 میلیارد تومان پروژه هم زمان با هفته دولت در قوچان


هم زمان با هفته دولت 130 پروژه بااعتباری بالغ بر 595 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، بخش خصوصی، تملک و استانی در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، عباسعلی صفایی صبح امروز در نشست خبری هفته دولت در سالن اجتماعات شهدای دولت فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: یکی از مهم ترین اولویت های دولت سیزدهم تکمیل پروژه های نیمه تمام است زیرا عدم توجه به این پروژه ها خسارت های مادی و معنوی را برای مردم به وجود می آورد.

وی بابیان اینکه سال گذشته هم زمان با هفته دولت 106 پروژه بااعتباری بالغ بر 140 میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح شد، افزود: امسال در حوزه اعتباری و تعداد پروژه با رشد قابل توجهی روبرو هستیم به طوری که 130 طرح بااعتباری بالغ بر 595 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، بخش خصوصی، تملک و استانی آماده و به بهره برداری می رسد.

فرماندار قوچان با تأکید بر اینکه دستگاه های اجرایی موظف شده اند اقدامات و فعالیت های دوساله دولت را احصاء و در اختیار مردم قرار دهند، گفت: در زمینه کلنگ زنی پروژه ا نیز تغییری در تعداد نسبت به سال گذشته رخ نداده و عملیات اجرایی 34 پروژه بااعتباری بالغ بر 360 میلیارد تومان در این هفته آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 595 میلیارد تومان پروژه هم زمان با هفته دولت در قوچان

بهره برداری از 595 میلیارد تومان پروژه هم زمان با هفته دولت در قوچان