مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 09:102023-09-22سياسي

برنامه ریزی برای سفر رییس جمهور به آفریقای جنوبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری داتشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد با «نالدی پاندور» وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی دیدار و گفتگو کرد.

- وزیر امور خارجه در دیدار وزیر خارجه آفریقای جنوبی با اشاره به برنامه ریزی های در حال انجام برای سفر رسمی رییسی به آفریقای جنوبی، از همتای خود برای سفر به ایران دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری داتشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد با نالدی پاندور وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان با تبریک به آفریقای جنوبی برای برگزاری موفق اجلاس سران بریکس، از ابتکارات بسیار خوب آفریقای جنوبی در خصوص مجموعه بریکس و نیز حمایت مؤثر از عضویت کامل ایران در بریکس تشکر کرد.

وی افزود شما پیام مهمی برای چندجانبه گرایی در جهان فرستادید و در این زمینه نقش تعیین کننده ای از طریق بریکس ایفا کردید.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به برنامه ریزی های در حال انجام برای سفر رسمی دکتر رییسی به آفریقای جنوبی، از همتای خود برای سفر به ایران دعوت کرد.

امیرعبداللهیان گفت برای ما رابطه با آفریقای جنوبی یک اولویت بسیار مهم است و ما هیچ محدودیتی برای توسعه روابط با این کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای سفر رییس جمهور به آفریقای جنوبی

برنامه ریزی برای سفر رییس جمهور به آفریقای جنوبی