مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:002023-08-29اقتصادي

راه 50 روستای اردبیل در هفته دولت آسفالت شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: 50 راه روستایی استان اردبیل همزمان با هفته دولت از آسفالت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلیم الله وثوقی پیش از ظهر سه شنبه در بازدید از راه ارتباطی و فرستنده تلویزیونی کوهسنگر اردبیل اظهار کرد: در یک سال گذشته عملیات زیرسازی ساخت و آسفالت 312 کیلومتر از راه های روستایی و فرعی استان انجام شده است.

وی با اشاره به برخورداری کامل 50 روستا از راه آسفالته از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال خاطرنشان کرد: با تلاش راهداران 59 پروژه با اعتبار 502 میلیارد تومان در هفته دولت سال جاری افتتاح و تقدیم اهالی شریف ولایت مدار و انقلابی استان شد.

مدیر کل راهداری و نقل جاده استان اردبیل با قدردانی از حمایت های رسانه ای صدا و سیما از اقدامات و طرح های این اداره کل افزود: مدیران و کارکنان صدا و سیما با تبعیت از فرامین هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در مقابل جنگ رسانه ای استکبار جهانی تمام قد ایستاده اند و توانسته اند نقشه های شوم آنان را خنثی کنند.

وثوقی تصریح کرد: انعکاس عملکرد و اقدامات دولت مردمی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای از قاب رسانه ملی موجب تنویر افکار عمومی و امیدآفرینی در جامعه می شود که این مهم با تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان خدوم صدا و سیمای استان اردبیل در حوزه های مختلف ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه 50 روستای اردبیل در هفته دولت آسفالت شد

راه 50 روستای اردبیل در هفته دولت آسفالت شد