مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 19:002023-09-10اقتصادي

فروش بیش از 5 میلیارد تومانی صنایع دستی ایلام در ایام اربعین


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از فروش بیش از 5میلیارد تومانی انواع صنایع دستی این استان در ایام اربعین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرزاد شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: باتوجه به برپایی نمایشگاه های صنایع دستی و سوغات محلی در ایلام و دیگر شهرستان های تابعه در ایام اربعین امسال، میزان فروش محصولات صنایع دستی دراین نمایشگاه ها 5 میلیارد و 132 میلیون تومان بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام یادآور شد: وجود ظرفیت های هنری در فراوریات صنایع دستی این استان محرکی در جذب زائران و گردشگران و رشد میزان خرید آنها از صنایع دستی است.

شریفی اضافه کرد: استان ایلام از استان های پیشرو درعرصه فراوریات داخلی به ویژه صنایع دستی است و در ایام اربعین نمایشگاه های صنایع دستی شامل 150 غرفه محصولات صنایع دستی در ایلام و دیگر شهرستان های مسیر زائران برای عرضه آثار دستی به زائران اربعین برپا شد.

وی گفت: علاوه بر برپایی نمایشگاه صنایع دستی در شهر ایلام در شهرستان های دهلران، مهران، سیروان، چرداول نیز نمایشگاه فراوری و عرضه صنایع دستی دراربعین برپا شده بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام اضافه کرد: محصولات ارائه شده دراین نمایشگاه ها با 10 الی 15 درصد تخفیف به زائران و گردشگران عرضه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش بیش از 5 میلیارد تومانی صنایع دستی ایلام در ایام اربعین

فروش بیش از 5 میلیارد تومانی صنایع دستی ایلام در ایام اربعین