مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 18:302023-09-02سياسي

امکانات مرز خسروی باید برای 10 سال آینده ارتقا یابد


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه استقبال مردم از مرز خسروی در سال های آینده افزایش می یابد، گفت: امکانات مرز خسروی باید برای 10 سال آینده ارتقا یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدطیب صحرایی ظهر شنبه در جلسه با معاون وزارت دفاع و رییس سازمان اتکا که در سالن جلسات پایانه مرزی خسروی برگزار شد، اظهار کرد: اربعین معجزه الهی است که دشمنان این پدیده را تمدن سازی اسلامی قلمداد می کنند و برای متوقف کردن آن تلاش می کنند اگرچه تلاش های آنان به برکت خون امام حسین (ع) بی نتیجه خواهد ماند.

وی افزود: ارتقا زیرساخت های مرز اربعین نباید تنها محدود به امسال و یا چند سال آینده شود بلکه دیدگاه های عملیاتی باید برای 10 سال آینده شکل گیرد تا این مرز پذیرای خیل عظیم زائران اربعین حسینی باشد و قطعاً در سال های آینده شاهد حضور اتباع خارجی مسلمان در این مسیر خواهیم بود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: برای توسعه بیشتر زیرساخت های مرزی خسروی نیازمند تدوین برنامه جامع هستیم تا در سال های آینده بتوانیم بر اساس اولویت آن را تکمیل کنیم.

صحرایی بیان کرد: با توجه به حضور نیروهای مسلح در استان کرمانشاه شامل کارکنان و بازنشستگان نیازمند حضور بیشتر و سرمایه گذاری از سوی وزارت دفاع هستیم تا کارهای متنوعی در موضوعات مختلف شکل گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات مرز خسروی باید برای 10 سال آینده ارتقا یابد

امکانات مرز خسروی باید برای 10 سال آینده ارتقا یابد