مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 16:102023-08-31سياسي

سفارت ایران در سوییس: ایران قهرمان مبارزه با تروریسم است


سفارت ایران در برن اعلام کرد که ایران قهرمان مبارزه با تروریسم، نقش برجسته ای در ریشه کن کردن تروریسم داعشی و تکفیری در منطقه غرب آسیا داشته و دارد.

- سفارت ایران در برن اعلام کرد که ایران قهرمان مبارزه با تروریسم، نقش برجسته ای در ریشه کن کردن تروریسم داعشی و تکفیری در منطقه غرب آسیا داشته و دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سفارت ایران در سوییس در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی مبارزه با تروریسم که یادآور شهادت مظلومانه شهیدان محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر رییس جمهور و نخست وزیر وقت کشورمان توسط گروه تروریستی منافقین است که دستانشان به خون 17 هزار نفر از مردم کشورمان آلوده است، اعلام کرد: تروریسم یک معضل جهانی است و ریشه کن کردن آن، نیازمند همکاری موثر جهانی است.

در این بیانیه آمده است: ایران به عنوان قربانی عملیات تروریستی که آخرین مورد آن حمله به حرم مقدس شاهچراغ در شیراز بود و همچنین به عنوان قهرمان مبارزه با تروریسم، نقش برجسته ای در ریشه کن کردن تروریسم داعشی و تکفیری در منطقه غرب آسیا داشته و دارد.

سفارت ایران در پایان اعلام کرد: متاسفانه برخی از دولت های غربی یا در ایجاد تروریسم نقش داشتند و یا در پناه دادن به آن ها از هیچ کوششی دریغ نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارت ایران در سوییس: ایران قهرمان مبارزه با تروریسم است

سفارت ایران در سوییس: ایران قهرمان مبارزه با تروریسم است