مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 18:402023-08-30سياسي

پل 3 ماهه، 15 روزه تکمیل شد


در این پل کاری که سه ماه زمان می برد، 15 روزه انجام شد که دلیلش کار خالصانه، بی ریا و جهادگرانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی بداغی پیمانکار و  مدیر پروژه تکمیل پل اروست در مراسم افتتاح از پل اروست، اظهار کرد: پروژه تکمیل پل اروست برای مردم خونگرم استان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با اشاره سفر 28 سال  پیش مقام معظم رهبری به روستای اروست و دستور ساخت این پل گفت: این پروژه بعد از سال ها در سال 94 استارت آن زده شد که به دلیل کمبود اعتبارات پیشرفت پروژه کُند بود.

مدیر پروژه تکمیل پل اروست تصریح کرد: سال 1401 با حضور استاندار مازندران تکلیف بزرگی بر دوش ما گذاشته شد و از سال گذشته شاهد به بار نشستن این پروژه هستیم.

بداغی ادامه داد: این پروژه با کار جهادی پیش رفت؛ به طوری که بالغ بر 2 هزار و 500 مترمکعب عملیات بنایی، 200 مترمکعب بتن، 30 تن میلگرد به سرانجام رسید و علاوه بر عملیات سازه ای، عملیات بهسازی رودخانه هم با همت شرکت عمران سهند محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه فرماندار ساری 15 شبانه روز در محل پروژه حضور داشتند، اظهار کرد: قبل از حضور فرماندار پیشرفت فیزیکی پروژه 75درصد بوده اما با عزم و همت جهادی پروژه ای که سه ماه زمان می بُرد اما به سرانجام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل 3 ماهه، 15 روزه تکمیل شد

پل 3 ماهه، 15 روزه تکمیل شد