مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 12:552023-09-12اقتصادي

مجلس در بودجه به معنای واقعی از کشاورز و تولید حمایت کند


باید مجلس کمک کند در بودجه سال آینده شرایط را تغییر دهیم و به معنای واقعی از کشاورز و تولید حمایت کرده و امور را تسهیل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان محمد علی نیکبخت ظهر امروز در نشست مشترک با کشاورزان با بیان اینکه بنده شرمنده کشاورزان هستم که با مشکلات بسیار و در این شرایط سخت در عرصه تولید کار می کنند اظهار کرد: به همه کشاورزان که بخش عمده نیاز کشور را تامین می کنند خداقوت عرض می کنم.

وی با بیان اینکه همدان در بخش تولید محصولات کشاورزی استان برجسته ای است گفت: همدان در هفت محصول رتبه اول تا هفتم را دارد که نشان از ظرفیت های بسیار آن دارد.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: همه همکاران در وزارت جهاد کشاورزی موظفند با توجه به مسئولیتی که در اسناد بالادستی دارند و در سیاست های ابلاغی رهبری نیز اعلام شده از کشاورزان حمایت کنند.

وی با بیان اینکه مسوولیت تامین غذا به عهده کشاورز است که کار بسیار سختی است افزود: حتما باید نگاه همه بخش های حاکمیت اعم از مجلس، دولت و همه دستگاه ها تامین معیشت مردم باشد.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: باید مجلس کمک کند در بودجه سال آینده شرایط را تغییر دهیم و به معنای واقعی از کشاورز و تولید حمایت کرده و امور را تسهیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس در بودجه به معنای واقعی از کشاورز و تولید حمایت کند

مجلس در بودجه به معنای واقعی از کشاورز و تولید حمایت کند