مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 15:112023-09-12سياسي

اعزام 400 نفر از جوانان و نوجوانان شمیرانات به مشهد مقدس


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الغدیر گفت: 400 نفر از نوجوانان، جوانان، مربیان و مسؤولان دو بخش لواسانات و رودبارقصران در ایام رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام رضا(ص) به مشهدالرضا(ع) اعزام شدند.

- سرهنگ پاسدار مجید ناظریه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الغدیر در گفت وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات اظهار کرد: 400 نفر از نوجوانان، جوانان، مربیان و مسؤولان دو بخش لواسانات و رودبارقصران در قالب اردوی فرهنگی-تربیتی حلقه های صالحین ناحیه مقاومت بسیج الغدیر لواسانات و رودبارقصران در ایام رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام رضا(ص) به مشهدالرضا(ع) اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در اینگونه اردوهای فرهنگی و تربیتی آسیب های اجتماعی نیز احصا می شود، گفت: این اردو از تاریخ 20 شهریور 1402 تا 24 شهریور برگزار خواهد شد؛ پس از افتتاحیه این اردو با حضور مسؤولان دو بخش لواسانات و رودبارقصران، زیارت حرم، نشست های هم اندیشی، برگزاری مسابقات فرهنگی، و نشست صمیمی مسؤولان با بسیجیان از برنامه های این اردو می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الغدیر خاطرنشان کرد: دشمنان با طرح هایی که در دستور کارشان قرار دادند به مرور زمان خوراک فکری تزریق می کنند، اما به لطف خدا این طرح ها را خنثی خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 400 نفر از جوانان و نوجوانان شمیرانات به مشهد مقدس

اعزام 400 نفر از جوانان و نوجوانان شمیرانات به مشهد مقدس