مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 13:402023-09-20سياسي

موضوعات مرتبط با دفاع مقدس و مقاومت باید جزو اولویت های رسانه ها باشد


دبیرکل مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت گفت: پرداختن به موضوعات مرتبط با دفاع مقدس و مقاومت باید جزو اولویت های رسانه های کشورمان باشد.

- دبیرکل مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت با اشاره بیانات امروز رهبر انقلاب: موضوعات مرتبط با دفاع مقدس و مقاومت باید جزو اولویت های رسانه ها باشد دبیرکل مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت گفت: پرداختن به موضوعات مرتبط با دفاع مقدس و مقاومت باید جزو اولویت های رسانه های کشورمان باشد.

دکتر حسین زکریایی عزیزی در گفت وگو باایسنا اظهار کرد: با توجه به فرمایشات امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پیشکسوتان، رسانه ها رسالت خطیری بر عهده دارند که باید در تحقق آن ،تمام ظرفیت های خودشان را به کار بگیرند.

ارزیابی من از پرداختن رسانه ها و توجه آن ها به موضوعات مرتبط با دفاع مقدس این است که متأسفانه خیلی وضعیت خوبی در این باره نداریم و ازقبل هم عرض کردم نگاه بعضی از مدیران مسئول واصحاب رسانه به مقوله دفاع مقدس نگاه چرخ پنجم است ،این در حالی است که هر قدر از دوران طلایی دفاع مقدس فاصله می گیریم ضرورت پرداختن به دستاوردها، درس ها والگوهای ماندگار آن بیشتر احساس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوعات مرتبط با دفاع مقدس و مقاومت باید جزو اولویت های رسانه ها باشد

موضوعات مرتبط با دفاع مقدس و مقاومت باید جزو اولویت های رسانه ها باشد