مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 07:052023-09-02اقتصادي

هدف گذاری لایروبی 800 کیلومتر از رودخانه های مازندران


مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: امسال هدف گذاری لایروبی 800 کیلومتر از رودخانه های استان است که در این زمینه از ظرفیت بند ط تبصره 8 قانون بودجه و بخشی هم از ظرفیت ماده 16 قانون مدیریت بحران بهره می گیریم.

- حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران درباره خسارت سیلاب و اقدامات صورت گرفته در استان گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، اظهار کرد: باتوجه به صدور هشدار و همچنین آمادگی دستگاه های امدادی و اجرایی و پاک سازی انهار خسارت براثر سیلاب در استان باوجود بارندگی سیل آسا نداشتیم.

وی افزود: امسال هدف گذاری لایروبی 800کیلومتر از رودخانه های مازندران است که در این زمینه از ظرفیت بند ط تبصره 8 قانون بودجه و بخشی هم از ظرفیت ماده 16 قانون مدیریت بحران بهره می گیریم.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران بیان کرد: 130 شاخه رودخانه به طول 7هزار کیلومتر در استان مازندران داریم که به واسطه خشکسالی به 5 هزار کیلومتر رسید .

محمدی با بیان اینکه یک هزار و 500 کیلومتر از رودخانه های مازندران از مناطق شهری و روستایی عبور می کند، افزود: از این میزان لایروبی 800 کیلومتر از رودخانه ها درحال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت رودخانه ها در استان نیازمند توجه جدی است، خاطرنشان کرد: بی توجهی به این موضوع باعث جاری شدن سیلاب شده که باید دستگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری لایروبی 800 کیلومتر از رودخانه های مازندران

هدف گذاری لایروبی 800 کیلومتر از رودخانه های مازندران