مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 16:512023-08-29سياسي

رییس جمهور تکلیف ایجاد پتروشیمی در میانکاله را مشخص می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست بعداظهر امروز در سفر به مازندران گفت وگو با خبرنگاران با گرامیداشت یادوخاطره شهیدان رجایی و باهنر؛ اسوه های خدمت، اظهار کرد:  دستاوردهای دولت به عنوان زیرساخت های خدمت رسانی در حال افتتاح است.

وی با بیان اینکه روز گذشته 57 طرح و پروژه ملی در سطح کشور در حوزه مسائل محیط زیست کشور را افتتاح کردیم، گفت: این مهم در حوزه های مختلف پاسگاه ها، ساختمان های محیط زیست، پایگاه های اطفای حریق، تصفیه خانه های متعدد و سایر بوده است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با اعلام اینکه دولت مردمی دستاوردهای خودش را به مردم نشان می دهد، تصریح کرد: تصفیه خانه مجموعه کاله به عنوان مجموعه تولیدی موادغذایی کشور گام مهمی در صنعت گوشتی و لبنی کشور است، افتتاح این طرح خوبی در راستای جلوگیری از بسیاری از مشکلات و مسائل است.

سلاجقه بیان کرد: در دولت مردمی بحث ایجاد تصفیه خانه برای هر پروژه جدید صنعت و حتی مباحث مربوط به معدن اولویت اول است که دستاورد خیلی بزرگی است به این معنا که منابع آب با مشکل مواجه هستند و بازچرخانی آن در همان مجموعه در مدیریت مصرف آب موثر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور تکلیف ایجاد پتروشیمی در میانکاله را مشخص می کند

رییس جمهور تکلیف ایجاد پتروشیمی در میانکاله را مشخص می کند