مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:052023-08-23ورزشي

صعود ژاپن به مرحله نیمه نهایی والیبال قهرمانی آسیا


تیم ملی والیبال ژاپن با شکست بحرین به صورت مستقیم به مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی مردان آسیا صعود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در ادامه دیدارهای بیست ودومین دوره رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا 2023 که به میزبانی ایران در شهر ارومیه برگزار می شود، تیم ملی ژاپن پس از صعود از گروه b که با شکست سه بر صفر هر دو تیم ازبکستان و تایلند همراه بود، امروز (چهارشنبه یکم شهریور) به مصاف بحرین رفت و سه بر صفر به پیروزی رسید.

ژاپنی ها با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 14 و 25 بر 17 حریف خود را شکست دادند تا با توجه به عنوان نایب قهرمانی سال 2021، مستقیم به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

در ست اول تا امتیاز 10 بازیکنان بحرین توانستند مقابل ژاپن نمایشی شایسته از خودشان نشان دهند ولی بعد از آن تیم ژاپن با استفاده از دفاع روی تور و هماهنگی در دریافت اول و رساندن آن به پاسور و نیز سرویس های سرعتی با نتیجه 25 بر 14 به پیروزی رسید.

همین روند درست دوم نیز ادامه یافت و ژاپن به زیبایی توانست با استفاده از نقاط ضعف حریف به ویژه در دریافت و دفاع روی تور فاصله امتیازی را با بحرین حفظ کند و باهمان نتیجه ست اول 25 بر 14 فاتح میدان شود.

در ست سوم ژاپن از ترکیب تیم دوم خود استفاده کرد و بازیکنان بحرین با هماهنگی در دریافت ها و بهبود پوشش نقاط خالی زمین موفق شدند، فاصله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود ژاپن به مرحله نیمه نهایی والیبال قهرمانی آسیا

صعود ژاپن به مرحله نیمه نهایی والیبال قهرمانی آسیا