مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 10:352023-09-11سياسي

خدمت رسانی مشترک موکب امامزادگان آذربایجان شرقی با موکب الزهرا(س) عراقی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از خدمت رسانی مشترک موکب امامزادگان آذربایجان شرقی با موکب الزهرا(س) عراقی در ایام پیاده روی اربعین خبر داد.

- خدمت رسانی مشترک موکب امامزادگان آذربایجان شرقی با موکب الزهرا(س) عراقی ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از خدمت رسانی مشترک موکب امامزادگان آذربایجان شرقی با موکب الزهرا(س) عراقی در ایام پیاده روی اربعین خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی روز دوشنبه،20 شهریور، در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که بار دیگر توفیق یافتیم تا در قالب موکب امامزادگان استان در عراق و شهر سامرا حضور یابیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: موکب امامزادگان استان با حضور 130 نفر از خادمان این موکب حدود 20 روز در خدمت زائران عزیز بود.

وی ادامه داد: موکب امامزادگان استان، 15 روز قبل از اربعین و پنج روز بعد از اربعین در شهر سامرا مستقر شده و روزانه شش وعده غذایی شامل سه وعده اصلی و سه میان وعده همراه با کارهای فرهنگی را انجام می داد.

حسینی گفت: کار ویژه امسال در ایام پیاده روی اربعین، موکب مشترک الزهرا(س) عراق و امامزادگان استان است که باعث شده تا موکب امامزادگان استان در شهر سامرا، زبانزد بزرگان عراقی و ایرانی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی مشترک موکب امامزادگان آذربایجان شرقی با موکب الزهرا(س) عراقی

خدمت رسانی مشترک موکب امامزادگان آذربایجان شرقی با موکب الزهرا(س) عراقی