مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 15:552023-08-25سياسي

دولتمردان ویژگی های شخصیتی شهید رجایی را مدنظر قرار دهند


امام جمعه بهاباد با اشاره به ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر گفت: دولتمردان باید این ویژگی ها را در کارنامه کاری خود مدنظر قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه های نمازجمعه یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی تمام عیاری برای کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی، شهیدان رجایی و باهنر را نماد خدمت، مردمداری، دلسوزی، فداکاری، عشقی قلبی به ولایت و به معنی دقیق کلمه انقلابی دانست و افزود: نامگذاری ایام شهادت این شهیدان به عنوان هفته دولت اقدامی پسندیده و الهام بخش است.

ابراهیمی بشکانی ادامه داد: دشمنان گمان کردند با شهادت رجایی ها و باهنرها و دیگر مردان بزرگ می توانند انقلاب اسلامی را نابود کنند اما با رهنمودهای امام راحل به عنوان سکاندار و ستون فقرات انقلاب، ضربه ای به این نظام وارد نشد و انقلاب اسلامی در برابر نقشه های پلید و خصمانه دشمنان حفظ شد.

امام جمعه بهاباد در بخش دیگری از سخنان خود، پیاده روی اربعین را نماد ظلم ستیزی وفاداران و شیعیان امام حسین (ع) با جهان استکبار دانست و گفت: این همایش بزرگ معنوی ظرفیت های نهفته را نمایان می کند و یک ظرفیت استکبارستیز، ضد طاغوت و نقش آفرین در حاکمیت ولای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتمردان ویژگی های شخصیتی شهید رجایی را مدنظر قرار دهند

دولتمردان ویژگی های شخصیتی شهید رجایی را مدنظر قرار دهند