مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:402023-08-23اقتصادي

ابلاغ اعتبار سفر رییس جمهور به بوشهر


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: از محل اعتبارات دومین سفر رییس جمهور به این استان در اسفندماه سال گذشته، 62 هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار به پروژه های عمرانی استان بوشهر اختصاص یافته که از این میزان، - ایسنا/بوشهر مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: از محل اعتبارات دومین سفر رییس جمهور به این استان در اسفندماه سال گذشته، 62 هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار به پروژه های عمرانی استان بوشهر اختصاص یافته که از این میزان، 52 هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار وزارت نفت و مابقی سهم شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخاوت اسدی روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه در عسلویه اظهار کرد: اکنون نیز 709 پروژه عمرانی با اعتبار 13 هزار میلیارد ریال توسط مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در استان حال اجراست.

وی افزود: از این میزان چهار هزار و 580 میلیارد ریال هزینه شده و هشت هزار و 620 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیز در دست اقدام است که با انجام کار پرداخت آن انجام می شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصریح کرد: این سازمان در سال گذشته یک هزار و 590 میلیارد ریال در حوزه مسئولیت اجتماعی در استان بوشهر هزینه کرده که وظیفه ذاتی سازمان بوده و هیچ منتی بر استان ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ اعتبار سفر رییس جمهور به بوشهر

ابلاغ اعتبار سفر رییس جمهور به بوشهر