مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-03بين الملل

ساز مخالف مجارستان با غرب؛ اوکراین شانسی برای پس گیری خاک خود ندارد


به رغم ادامه فشارهای غرب بر روسیه و حمایت ها از اوکراین، یک مقام ارشد مجارستانی درباره ارائه ضمانت های امنیتی به مسکو حرف زد و تاکید کرد که کی یف شانسی برای بازپسگیری اراضی از دست رفته ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گرگلی گولیاس مسئول دفتر ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان معتقد است که تنها در صورت ارائه ضمانت های امنیتی غرب به روسیه، امکان صلح پایدار در اوکراین وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه راشاتودی ، گرگلی گولیاس روز شنبه (دیروز) در سخنانی در جمع دانشجویان اعلام کرد که اوکراین هیچ شانس واقعگرایانه ای برای بازپس گیری اراضی از روسیه ندارد.

مسئول دفتر نخست وزیر مجارستان با این ادعا که روسیه نتوانسته یک پیروزی سریع و قاطع در جنگ اوکراین کسب کند، گفت: این موضوع واضح است که روسیه تهدیدی برای اروپای مرکزی نیست .

این مقام مجارستانی با تاکید بر اینکه مذاکرات صلح بین روسیه و اوکراین بدون مداخله آمریکا غیرممکن است، افزود، حامیان غربی اوکراین باید به روسیه ضمانت های امنیتی بدهند البته قطعا عدم عضویت اوکراینی ها در ناتو (یکی از این ضمانت ها است) .

گرگلی گولیاس مسئول دفتر نخست وزیر مجارستان   به باور رییس دفتر نخست وزیر مجارستان که نماینده پارلمان این کشور هم هست، امکان حصول صلح بین روسیه و اوکراین در دراز مدت از طری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساز مخالف مجارستان با غرب؛ اوکراین شانسی برای پس گیری خاک خود ندارد

ساز مخالف مجارستان با غرب؛ اوکراین شانسی برای پس گیری خاک خود ندارد