مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 16:152023-09-20فرهنگي

راهیابی 18 اثر به دومین جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان


هیئت انتخاب آثار دومین جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان از بین 46 اثر رسیده به دبیرخانه، 18 اثر را برای حضور در این جشنواره انتخاب کردند.

- ایسنا/زنجان هیئت انتخاب آثار دومین جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان از بین 46 اثر رسیده به دبیرخانه، 18 اثر را برای حضور در این جشنواره انتخاب کردند.

هیئت انتخاب آثار جشنواره متشکل از علیرضا ناصحی، حمید عزتی کُلی و حمیدرضا رستم خانی با توجه به رویکرد این جشنواره در انتخاب آثار بر اساس کیفیت آن ها، از بین 46 اثر رسیده به دبیرخانه از سراسر کشور، 18 اثر را با تأیید نهایی دبیر جشنواره جهت حضور در بخش های مختلف دومین جشنواره بین المللی پانتومیم انتخاب و اعلام کرد.

بر این اساس در بخش رقابتی (صحنه ای)، شاه لیر به کارگردانی اکبر صادقی از استان اردبیل شهر اردبیل؛ در جست وجوی خوشبختی به کارگردانی جاوید اسماعیلی از استان آذربایجان شرقی شهر تبریز؛ مکبث به کارگردانی آزاده سرابی از استان تهران شهر تهران؛ عروس قنات به کارگردانی امین دلپذیر از استان یزد شهر یزد؛ سوگ فریدون در سرزمین لیر شاه به کارگردانی علی عباسی از استان زنجان شهر زنجان؛ اشک ها و لبخندها به کارگردانی مسلم کیهان از استان البرز شهر کرج؛ ما دلقک نیستیم به کارگردانی پوریا رضایی از استان مرکزی شهر اراک و آدم، فاستوس، حوا به کارگردانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 18 اثر به دومین جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان

راهیابی 18 اثر به دومین جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان