مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:402023-08-29اقتصادي

ضرورت هوشمندسازی کشاورزی با هدف ارتقای بهره وری


رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل بر لزوم بکارگیری فناوری های نوین و هوشمند سازی کشاورزی برای افزایش بهره وری تولید و کاهش مصرف انرژی در بخش کشاورزی تأکید کرد.

- ایسنا/اردبیل رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل بر لزوم بکارگیری فناوری های نوین و هوشمند سازی کشاورزی برای افزایش بهره وری تولید و کاهش مصرف انرژی در بخش کشاورزی تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمال شهبازی 7 شهریور گفت: در حال حاضر موضوع خشکسالی یکی از مسائل و چالش های مهم در حوزه کشاورزی است و محققان مرکز بایستی به این مهم توجه نموده و پروژه های تحقیقاتی را به این سمت سوق دهند و طرح های تحقیقاتی منطقه ای، استانی و تقاضامحور افزایش یابد.

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل به موضوع بهره وری تولیدات کشاورزی پرداخت و خاطر نشان کرد: مهمترین راهکار افزایش بهره وری استفاده بهینه از منابع محدود و موجود آب و خاک و سایر نهاده های کشاورزی جهت خوداتکایی و خودکفایی در بخش کشاورزی با حداکثر استقلال در امنیت غذایی است.

دبیر شورای تات استان، راهکارهای افزایش بهره وری در کشاورزی را رعایت الگوی کشت با روش های نوین آبیاری، بهبود وضعیت مکانیزاسیون در کشاورزی، استفاده از روش کشت گلخانه ای، استفاده بهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت هوشمندسازی کشاورزی با هدف ارتقای بهره وری

ضرورت هوشمندسازی کشاورزی با هدف ارتقای بهره وری