مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 16:402023-08-29سياسي

استقرار مشاور سلامت در مساجد


وزیر بهداشت، از استقرار مشاور سلامت در مساجد خبر داد.

- خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهرام عین اللهی، در جمع نمازگزاران مسجد حضرت سید الشهدا (ع) در منطقه 12، خواستار استقرار یک مشاور سلامت در هر یک از مساجد کشور شد و گفت: استقرار مشاوران سلامت در مساجد در چارچوب سیاست اولویت پیشگیری بر درمان صورت می گیرد تا مساجد در کنار اقامه فرایض و شعائر اسلامی، همچون یک مرکز سلامت به ارتقای سلامت جسم و روح مردم کمک کنند.

وی افزود: باید وضعیت کنونی شاخص های سلامت کشور و دستاوردهای آن با آنچه در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بودیم، مقایسه شده و قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران که همان پیشرفت های علمی آن است، به طور دقیق تبیین شود.

وزیر بهداشت، به انجام عمل های جراحی پیچیده و بسیار دشوار با ظرافت خاص توسط دانشمندان و پزشکان کشور اشاره کرد و یادآور شد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم برای بسیاری از درمان های کوچک و ساده به خارج از کشور اعزام می شدند؛ اما در حال حاضر همه نیازهای بهداشتی و درمانی مردم شریف ایران در داخل کشور تأمین می شود که به این توانمندی افتخار می کنیم و از بابت آن خدا را شکر می گوییم.

به گفته عین اللهی، پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از شاخص های سلامت همچون امید به زندگی، کاهش مرگ و میر نوزادان و مرگ و میر مادران به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار مشاور سلامت در مساجد

استقرار مشاور سلامت در مساجد