مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 19:552023-08-24ورزشي

«آینده سازان» تراکتور دوم در اردبیل خواهد بود


رییس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: باشگاه فرهنگی، ورزشی آینده سازان اردبیل با حضور در لیگ دسته 2 می تواند با همراهی هواداران پرشور، تیم دوم تراکتورسازی آذربایجان و استان اردبیل باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صمد نوتاش عصر پنجشنبه در مراسم آغاز به کار باشگاه فرهنگی، ورزشی آینده سازان اردبیل اظهار کرد: این تیم با همراهی نخبگان ورزش استان اردبیل به ویژه فوتبال می تواند در سطح بسیار بالا درخشش داشته و استعدادهای ورزشی اردبیل را در سطح ملی و حتی جهانی معرفی کند.

وی تصریح کرد: با فعال شدن باشگاه آینده سازان اردبیل که در قالب هیئت مدیره، مدیرعاملی توانمند و همراهی پیشکسوتان این استان در فوتبال فعالیت منسجم خود را آغاز کرده، قطعاً با کمک دلسوزان و جامعه رسانه ای و مطبوعاتی می تواند در سطوح بالاتر درخشش داشته باشد.

رییس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: 70 تیمی که در لیگ های اول و دوم و همچنین لیگ برتر بازی می کنند شامل سه وضعیت دولتی، نیمه دولتی و یا خصوصی هستند که تیم های دولتی با تزریق منابع نفت و مالیات در بهترین شرایط در فوتبال حاضر هستند و قدرت نمایی می کنند.

نوتاش افزود: برخی از تیم ها متصل به عوامل تأثیرگذار در کشور عمل می کنند که این باشگاه ها نیز عمدتاً وضعیت درآمدی و منابع مالی خوبی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آینده سازان» تراکتور دوم در اردبیل خواهد بود

«آینده سازان» تراکتور دوم در اردبیل خواهد بود