مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 14:202023-09-16فرهنگي

«مکرون» روی آنتن می رود/ روایتی از نقش فرانسه در اغتشاشات ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند «مکرون» جدیدترین محصول مرکز مستند سوره، به نویسندگی و کارگردانی سجاد رضازاده و پژوهش و تهیه کنندگی محسن صدر آماده نمایش شد.

- مکرون روی آنتن می رود/ روایتی از نقش فرانسه در اغتشاشات ایران مستند مکرون که روایتی از التهابات فرانسه در سال های اخیر و دخالت مکرون رییس جمهور این کشور در اتفاقات ایران است، امشب 25 شهریور از شبکه مستند پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند مکرون جدیدترین محصول مرکز مستند سوره، به نویسندگی و کارگردانی سجاد رضازاده و پژوهش و تهیه کنندگی محسن صدر آماده نمایش شد.

این اثر شامگاه 25 شهریور ساعت 19:15 از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و تکرار آن ساعت 24 است.

در توضیحات تکمیلی این برنامه آمده است: مکرون که اثری تماما آرشیوی به زبان فرانسه و انگلیسی است، بدون تحلیل، صرفا با مستندات موجود، در تلاش است التهابات فرانسه در سال های اخیر و دخالت امانوئل مکرون رییس جمهور این کشور در اتفاقات ایران را بدون تعصب و سوگیری به تصویر بکشد.

در نیمه دوم سال 1401، آشوب زن، زندگی، آزادی در ایران نیز درگرفت و امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه در دفاع از اغتشاشگران، آن ها را آزادی خواه و مبارز خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مکرون» روی آنتن می رود/ روایتی از نقش فرانسه در اغتشاشات ایران

«مکرون» روی آنتن می رود/ روایتی از نقش فرانسه در اغتشاشات ایران