مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 07:552023-08-27اجتماعي

باغات شهر یزد رو به کاهش است


رییس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد با اشاره روند کاهشی تعداد باغات این شهر، گفت: با توجه به کویری بودن یزد، ضرورت دارد به فضای سبز و حفظ باغ های موجود توجه بیشتری کرد.

- ایسنا/یزد رییس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد با اشاره روند کاهشی تعداد باغات این شهر، گفت: با توجه به کویری بودن یزد، ضرورت دارد به فضای سبز و حفظ باغ های موجود توجه بیشتری کرد.

فاطمه زارع در نشست کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر، در این رابطه تصریح کرد: تعداد باغات شهر یزد رو به کاهش است در همین راستا و برای جلوگیری از این معضل، کارگروهی در شهرداری تشکیل شد.

وی با بیان این که در این کارگروه باغ های سطح شهر شناسایی و ارزیابی شد، گفت: بعد از شناخت باغ ها در راستای خرید این باغات برنامه ریزی شده و هم اکنون باغ صراف در خیابان سید گلسرخ، باغ خیرآباد و چند باغ دیگر در حال خریداری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، زارع با اشاره به این که ضرورت دارد شهرداری یزد برای حفظ باغات از سوی مالکان چاره ای بیاندیشد، افزود: فضای سبز و باغات رابطه تنگاتنگی با بافت شهری دارند و بر این اساس ضروری است مدیریت شهری در راستای توسعه فضای سبز در شهر تلاش مضاعف تری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغات شهر یزد رو به کاهش است

باغات شهر یزد رو به کاهش است