مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-01سياسي

استاندار فارس: احیای دریاچه بختگان را در سفر دوم رییس جمهور دنبال می کنیم


یکی از مباحث مهم و اولویت ها، احیای دریاچه بختگان است و در صدد هستیم که اختصاص اعتباری را تحت همین عنوان در سفر دوم رییس جمهور دنبال کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد هادی ایمانیه در سفر به شهرستان بختگان و تصمیمات اتخاذ شده در این سفر، اظهار داشت: یکی از مباحث مهمی که از سوی مدیریت ارشد استان دنبال خواهد شد بحث احیای دریاچه بختگان به عنوان یک فضای ارزشمند از نظر محیط زیست است که احیاء آن از ضرورت هاست و لازم است از حالت کنونی خارج شود.

وی افزود: برای این منظور در صدد هستیم که در سفر دوم رییس جمهور به استان اعتباری تحت عنوان احیای دریاچه بختگان تخصیص داده شود و علاوه بر این یک بودجه پایدار نیز در ردیف های اعتبارات سالانه مشخص و هرساله هزینه شود.

نماینده عالی دولت در فارس اظهار کرد: درخواست ما از مردم شهرستان بختگان این است که از حفر چاه غیرمجاز و استحصال آب های زیر زمینی که به منابع ارزشمند آبی شهرستان لطمه می زند خودداری کنند.

ایمانیه با بیان اینکه به دنبال رساندن حق آبه بختگان از سد درودزن با استفاده از کانال مناسبی هستیم، گفت: آنچه تاکنون به شکل عملیاتی رها سازی آب برای تالاب بختگان اتفاق افتاده، معادل ورودی آن به دریاچه نبوده و در بین راه به دلیل برداشت های غیر قانونی، تبخیر، هدر رفت و نفوذ آب به زمین، آب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار فارس: احیای دریاچه بختگان را در سفر دوم رییس جمهور دنبال می کنیم

استاندار فارس: احیای دریاچه بختگان را در سفر دوم رییس جمهور دنبال می کنیم