مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 21:502023-08-25سياسي

دولت سیزدهم کسری بودجه اجرایی ندارد


امور در زمانی به دولت واگذار شد که آوار سهمگین سونامی آماده ریزش بود اما دولت سیزدهم انضباط مالی قابل ستایشی به خرج داد و 2سال است که دولت کسری بودجه ایی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روح الله متفکر آزاد در گردهمایی روایت خدمت شهرستان قشم به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر نمادهای خدمتگزاری خالصانه و صادقانه نظام به مردم هستند.

وی افزود: نقش شهیدان رجایی و باهنر در تغییر ریل حکمرانی به سمت انقلاب اسلامی برجسته است.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیش از انقلاب تنها 11 بانوی نویسنده در کشور وجود داشت هم اینک به برکت انقلاب و امنیت پایدار آن 28 هزار بانوی نویسنده در کشور فعال هستند.

متفکر آزاد ادامه داد: برای هر صندلی خدمت در جمهوری اسلامی ایران حدود 72 نفر شهید تقدیم شده لذا باید افراد در پذیرفتن مسوولیت به این مهم توجه داشته باشند.

وی اضافه کرد: زیست مسوولان در دولت سیزدهم، زیست بازگشت به انقلاب است و با شعار مردمی، سبک خدمت و عملکرد مدیرانش توانسته قوه مجریه را به ریل انقلاب بازگرداند.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: کم کاری دولت در حوزه تبیین رسانه ای محسوس است و مردم باید بدانند مسوولان در این دولت بالاشهر نشین نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم کسری بودجه اجرایی ندارد

دولت سیزدهم کسری بودجه اجرایی ندارد