مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:162023-08-30سياسي

اجرای پویش قدم قدم تا آزادی در یزد


به گزارش  خبرگزاری فارس از یزد،  سید مسعود عظیمی صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران با اشاره به اجرای پویش قدم قدم تا آزادی اظهار کرد: این پویش به مناسبت ماه صفر ویژه جاماندگان اربعین اجراشده و هیئت ها، نیکوکاران و هیئت های عزاداری دارالعباده می توانند کمک های خود را جهت مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمایند.

وی افزود: با اجرای پویش هر هیئت آزادی یک زندانی در ماه محرم با مشارکت  هیئت های مذهبی خیرین و جمع آوری نذورات مردم  از نیکوکاران و تعداد 20 محکوم مالی از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

 مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد تصریح کرد: در نظر داریم تا تیزرها و کلیپ های ساخته شده در خصوص پویش قدم قدم تا آزادی را از طریق شبکه استانی یزد پخش تا مردم دارالعباده بتوانند مانند پویش های دیگر کمک های خود ا به این ستاد اهدا نمایند.

عظیمی در خصوص نحوه مشارکت مردم در این پویش گفت: همشهریان و نیکوکاران همواره یاور ستاد دیه استان بوده و در پویش های مختلف مشارکت چشم گیری داشتند، نیکوکارانی که تمایل دارند در این پویش شرکت کنند می توانند کمک های نقدی خود را به حساب های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت مجازی 3231-0000-6070-6277 و  شماره حساب 0108888888002 بانک ملی ، 666666 پست بانک و یا با شماره گیری کد دستو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش قدم قدم تا آزادی در یزد

اجرای پویش قدم قدم تا آزادی در یزد