مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 15:152023-09-15سياسي

تاکید رییسی بر آزادی زندانیان ایرانی بازداشت شده در آمریکا


تبادل زندانیان آمریکایی که در ایران هستند با ایرانیانی که در آنجا در حبس هستند، طی یک حرکت و اقدام بشردوستانه بین ما صورت می گیرد و درباره زمان آن هم مقدمات در حال انجام شدن است.

- رییسی : تبادل زندانیان آمریکایی که در ایران هستند با ایرانیانی که در آنجا در حبس هستند، طی یک حرکت و اقدام بشردوستانه بین ما صورت می گیرد و درباره زمان آن هم مقدمات در حال انجام شدن است.

رییس جمهور، تعیین تکلیف منابع ارزی آزاد شده را در اختیار دولت ایران دانست و گفت: این پول متعلق به مردم و جمهوری اسلامی است و طبیعتا بر اساس تشخیص، در مورد نیازهایی که وجود دارد به مصرف خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ آیت الله سید ابراهیم رییسی در گفت وگویی با شبکه تلویزیونی NBC آمریکا، مواضع کشورمان درباره مبادله زندانیان میان دو کشور، آزادسازی منابع ارزی ایران و اختیار تصمیم گیری درباره آن، مذاکرات رفع تحریم، ارزیابی اغتشاشات سال گذشته و انگیزه آمریکا و برخی کشورهای غربی برای استفاده از مسائل جنسیتی به عنوان اهرم فشار بر ایران، نگاه جمهوری اسلامی ایران درباره علل آغاز و تداوم جنگ در اوکراین، بی فایده بودن تلاش رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط با کشورهای منطقه با توجه به کینه عمیق مردم نسبت به این رژیم کودک کش و قدرتمندتر شدن بریکس با توجه به عضویت ایران در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییسی بر آزادی زندانیان ایرانی بازداشت شده در آمریکا

تاکید رییسی بر آزادی زندانیان ایرانی بازداشت شده در آمریکا