مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 16:552023-08-24ورزشي

ساکت: امیدواریم مانند تراکتور مظلوم واقع نشویم


مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازی تراکتور در پلی آف آسیا را از شبکه سه پخش نکردند و این ظلمی بود که به مردم تبریز روا داشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان ، محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بعد از قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: سپاهان یکی از باتجربه ترین تیم ها در عرصه آسیاست مثل استقلال و پرسپولیس، این مسابقات فضای فنی و اجرایی اش متفاوت است؛ بازیکنان شایسته ایرانی در آسیا تمامی تجربه های ملی و بین المللی دارند و از ظرفیت مسابقات آسیایی برای بروز توانایی های خودشان استفاده خواهند کرد.

وی افزود: گروه ما گروه متنوعی است و با باشگاه الاتحاد در سال 1384 در نقش جهان بازی کردیم و در شهر جده با این تیم بازی کردیم، با شرایطی که فوتبال عربستان پیگیری می کند تا تیم هایشان قوت ببخشد، آن ها به دنبال جذب چهره های شاخص دنیای فوتبال هستند.

ساکت تصریح کرد: ما هم به گفته مورایس و همچنین دیدگاه باشگاه چهره های ارزشمندی را در باشگاه های ایرانی مثل سپاهان، پرسپولیس و نساجی داریم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان این که قوانینی که امسال گذاشتند، تضعیف کننده بود، خاطرنشان کرد: به قول بازیکنان ما مثل نیازمند که دیشب مصاحبه کرد، گفت به نوعی سعی شد تیم های ایرانی  را در آسیا تضعیف کنیم؛ هم دست پرسپولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکت: امیدواریم مانند تراکتور مظلوم واقع نشویم

ساکت: امیدواریم مانند تراکتور مظلوم واقع نشویم