مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 08:352023-08-31اقتصادي

احداث مخزن تامین آب شرب 45 هزار نفر در سده لنجان


فرماندار شهرستان لنجان با اشاره به کلنگ زنی پروژه های عمرانی و خدماتی با هزینه بالغ بر 145 میلیارد تومان، گفت: مهمترین پروژه احداث مخزن آب و تامین آب شرب 45 هزار نفر است.

- حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژه های هفته دولت در شهرستان لنجان اظهار داشت: 83 پروژه افتتاحی و 8 پروژه کلنگ زنی با هزینه ای بالغ بر 85 هزار میلیارد تومان در هفته دولت پیش بینی شد که در واقع این شهرستان را به یک کارگاه تبدیل کرده است.

وی افزود: این پروژه ها نوید و مژده خوبی برای مردم دارد که باعث رفع مطالبات و خواسته های آنها شده و از طرفی دیگر باعث آبادانی و توسعه این شهر می شود.

فرماندار شهرستان لنجان با اشاره به کلنگ زنی پروژه های عمرانی و خدماتی با هزینه بالغ بر 145 میلیارد تومان، گفت: از میان آنها مهمترین پروژه احداث مخزن آب دو شهر سده لنجان و ورنامخواست است که به همت مسئولان تا یک سال دیگر در این ایام به بهره برداری برسد و مشکل آب شرب 45 هزار نفر را مرتفع کند.

وی ادامه داد: پیاده روسازی ها و خرید ماشین آلات، روشنایی معابر، مسقف کردن گلزار شهدا و بسیاری از پروژه های دیگر در سطح شهر حاکی از این است که مسئولان شهرستان با وفاق و همدلی عزم خود را برای نهضت خدمت رسانی به مردم به کار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مخزن تامین آب شرب 45 هزار نفر در سده لنجان

احداث مخزن تامین آب شرب 45 هزار نفر در سده لنجان