مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:052023-08-23سياسي

ایران آماده همکاری نظامی و دفاعی با کشورهای همسو و مستقل است


وزیر دفاع در دیدار وابستگان نظامی گفت: جمهوری اسلامی ایران که پیش از این به خاطر وضع تحریم های غیرعادلانه دچار محدودیت هایی در این حوزه ها شده بود، - وزیر دفاع در دیدار وابستگان نظامی گفت: جمهوری اسلامی ایران که پیش از این به خاطر وضع تحریم های غیرعادلانه دچار محدودیت هایی در این حوزه ها شده بود، بدون هیچ گونه محدودیت بین المللی می تواند در زمینه نظامی و دفاعی با کشورهای مستقل و همسو همکاری و تعامل داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پیش از ظهر امروز (چهارشنبه ، اول شهریورماه) در دیدار وابستگان نظامی خارجی، گفت: در ابتدا با استفاده از این فرصت، سلام و درود می فرستم به روح تمامی شهدای عرصه های دفاع و امنیت به ویژه شهدای صنایع دفاعی در جمهوری اسلامی ایران و به سه وزیر شهید و همه سربازان وطن در دیگر کشورها همینطور ادای احترام می کنم.

وی افزود: 31 مرداد برابر با 22 آگوست در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران روز ملی صنعت دفاعی نامگذاری شده است.

در ابتدا شاید یک سؤال مهم در ذهن مدعوین محترم مطرح شود که چرا در جمهوری اسلامی ایران برای صنایع دفاعی روز ملی تعریف شده است؟ در پاسخ به چنین پرسشی لازم می دانم در مورد اهمیت صنایع دفاعی و جایگاه آن در دکتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران آماده همکاری نظامی و دفاعی با کشورهای همسو و مستقل است

ایران آماده همکاری نظامی و دفاعی با کشورهای همسو و مستقل است