مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-14بين الملل

واشنگتن: دارایی های ایران طی روز های آینده به قطر منتقل می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، متئو میلر ، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز گذشته به وقت محلی در نشست خبری خود درباره انتقال دارایی های ایران به بانک های قطر گفت: - سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشست خبری خود اعلام کرد که انتظار داریم در روز های آینده دارایی های ایران به مقصد نهایی در قطر منتقل شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، متئو میلر ، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز گذشته به وقت محلی در نشست خبری خود درباره انتقال دارایی های ایران به بانک های قطر گفت: ما انتظار داریم که در روز های آینده این پول به مقصد نهایی در قطر منتقل شود.

وی همچنین مدعی شد: با توجه به مکانیسم هایی که در دسترس ما هستند، ما به این حساب ها دسترسی کامل داشته و می توانیم در صورت تلاش ایران برای انجام اقداماتی که نقض این توافق و نقض تحریم های ما است، آن ها را مسدود کنیم.

روز 21 شهریور ماه بود که سی ان ان در خبری اعلام کرد که دولت بایدن معافیت هایی را صادر کرده است که به بانک ها اجازه می دهد 6 میلیارد دلار از دارایی های بلوکه شده ایران را بدون ترس از تحریم ها به قطر منتقل کنند.

طبق این گزارش روند تبادل زندانیان در اواسط ماه اوت با آزادی چهار آمریکایی و انتقال به حبس خانگی آغاز شد، صدور این معافیت که دولت بایدن روز دوشنبه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن: دارایی های ایران طی روز های آینده به قطر منتقل می شود

واشنگتن: دارایی های ایران طی روز های آینده به قطر منتقل می شود