مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 08:052023-09-13سياسي

16 دستگاه استان تهران در جشنواره شهید رجایی برگزیده شدند


16 دستگاه اجرایی در بیست و پنجمین دوره جشنواره شهید رجایی استان تهران به عنوان دستگاه های منتخب برگزیده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، بیست و پنجمین دوره جشنواره شهید رجایی استان تهران با ارزیابی 68 دستگاه با شاخص های عمومی و اختصاصی برگزار شد و 16 دستگاه در راستای سه محور رضایتمندی مردم با 5 شاخص ، بهره وری و تعالی با 7 شاخص و عدالت با 4 شاخص  به عنوان دستگاه منتخب در سطح استان تهران معرفی شدند.

علیرضا فخاری استاندار تهران در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی اظهار کرد: برگزاری این جشنواره بهانه ای است تا از کارمندان و مسئولین دستگاه های اجرایی ارزیابی صورت بگیرد و از تلاش های شبانه روزی آنها تجلیل شود.

  وی ضمن تقدیر از 16 دستگاه برتر در سطح استان تهران گفت: سایر دستگاه ها نیز تلاش بسیار خوبی داشتند اما با توجه به شاخص ها و ویژگی هایی که در نظر گرفته شده بود 16 دستگاه در استان تهران به عنوان دستگاه های منتخب برگزیده شدند.

استاندار تهران با بیان اینکه بالا بردن سهم بهره وری به عنوان یکی از شاخص های این دوره از جشنواره مورد توجه قرار گرفته است افزود: مجموعه هایی که منطبق با شعار سال جاری در بالا بردن سهم تولید نقش بسزایی داشتند مورد تقدیر قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 دستگاه استان تهران در جشنواره شهید رجایی برگزیده شدند

16 دستگاه استان تهران در جشنواره شهید رجایی برگزیده شدند