مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 09:402023-08-27ورزشي

ارزیابی عملکرد تیم ملی بسکتبال برابر برزیل/شوت هایی از سر ناچاری


کارشناس بسکتبال تاکید دارد که نقطه ضعف اصلی تیم ملی بسکتبال مقابل برزیل در دفاع بود اگرچه در حمله هم بیشتر شوت های ایران از سر ناچاری بود زده شد نه تاکتیک تیمی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در چارچوب نوزدهمین دوره مسابقات جام جهانی بسکتبال، تیم ملی ایران روز شنبه در مصاف با برزیل که در جاکارتا برگزار شد با نتیجه 100 به 59 متحمل شکست شد.

این نخستین دیدار تیم ملی بسکتبال ایران در این دوره رقابت ها بود که انتقادات زیادی را متوجه خود کرد به خصوص که نسبت به سه دوره دیگر جام جهانی که بسکتبال ایران در آن حضور داشت، سنگین ترین شکست رقم خورد در حالیکه ملی پوشان ایران نسبت به همیشه با تدارکات بهتر راهی مسابقات شدند.

علی توفیق از مربیان و کارشناسان بسکتبال است که تاکید دارد نمایش تیم ملی مقابل برزیل اصلا دلچست و مطلوب نبود به خصوص که بازیکنان در دفاع خیلی ضعیف عمل کردند و در حمله هم پرتاب های شان بیشتر از سر ناچاری بود نه تاکتیک تیمی.

تاثیر حساسیت و استرس مسابقه روی ترکیب جوان ایران وی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دیدار برابر برزیل بازی اول تیم ملی ایران در جام جهانی بود و طبیعی است که این دیدار استرس و حساسیت خاص خود را داشت.

از طرفی بیش از 50 درصد ترکیب تیم، جوان بود که کاملا واضح تحت تاثیر مسابقات و رقابت هایی در این سطح قرار گرفته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی عملکرد تیم ملی بسکتبال برابر برزیل/شوت هایی از سر ناچاری

ارزیابی عملکرد تیم ملی بسکتبال برابر برزیل/شوت هایی از سر ناچاری