مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 11:552023-09-20اقتصادي

مشکلات شناورداران مسافربری هرمزگان بررسی شد


استاندار هرمزگان در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی مسائل و مشکلات شناورداران مسافربری خطوط دریایی استان را بررسی کرد.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی مسائل و مشکلات شناورداران مسافربری خطوط دریایی استان را بررسی کرد.

مهدی دوستی، صبح امروز (بیست و نهم شهریورماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی مسائل و مشکلات شناورداران و پیشنهادات آن ها، اظهار کرد: با پیشنهاد تفکیک بومیان قشم از قشموندان، فعالان اقتصادی، کارکنان شرکت های حقوقی و حقیقی و اختصاص یارانه صرفاً به بومیان در بلیط شناورها موافق هستیم.

وی با اعلام نظر موافق خود در رابطه با افزایش مدت زمان بازپرداخت تسهیلات اعطایی به شناورداران خطوط مسافری جزایر، افزود: شناورداران در حال حاضر رغبتی به دریافت تسهیلات اعطایی ندارند از این رو باید به نقطه ای بهینه در میزان تسهیلات، میزان سود و مدت زمان بازپرداخت برسیم تا شناورداران نیز بتوانند بخشی از مشکلات خود را از این طریق مرتفع کنند.

دوستی، ادامه داد: طبق پیشنهادات ارائه شده واردات شناورهای دسته دوم یکی از راهکارهایی است که باید در کنار سایر پیشنهادات باید به صورت دقیق بررسی و نتیجه آن پیش از نشست آتی شورا اعلام شود و چنانچه بخش خصوصی به این جمع بندی برسند می توانیم موضوع واردات ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات شناورداران مسافربری هرمزگان بررسی شد

مشکلات شناورداران مسافربری هرمزگان بررسی شد