مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 22:202023-08-30سياسي

حل مسئله مسکن و اشتغال مردم باعث حفظ نظام خواهد شد


مدیرکل بازرسی خراسان رضوی در آیین افتتاحیه بزرگترین کارخانه تولید ژلاتین حلال در کشور گفت: حل مسئله مسکن و اشتغال مردم باعث رضایت مندی مردم، - ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل بازرسی خراسان رضوی در آیین افتتاحیه بزرگترین کارخانه تولید ژلاتین حلال در کشور گفت: حل مسئله مسکن و اشتغال مردم باعث رضایت مندی مردم، کارآمدی و حفظ نظام خواهد شد و مسئولان باید این موضوع را در اولویت کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام موسی فتوحی، امروز، 8 شهریور ماه، در آیین افتتاحیه بزرگترین کارخانه تولید ژلاتین حلال در کشور اظهار کرد: در سال گذشته این کارخانه متاسفانه تعطیل بود و خوشبختانه امروز به همت جوانان ایرانی مجددا به تولید بازگشته است.

در کشور به محصول ژلاتین نیاز داریم.

در حال حاضر بیش از 10 هزار تن ژلاتین مصرف کشور است که اهمیت تولید آن را بیشتر می کند.

وی افزود: توانایی تولید قریب به 10 درصد ژلاتین در کشور را داریم که بخشی از آن امروز در مشهد تأمین می شود و امیدواریم ظرفیت تولید آن افزایش پیدا کند.

مدیرکل بازرسی استان تصریح کرد: متأسفانه واردات ژلاتین بطور رسمی و غیررسمی با ارزبری در کشور صورت می گیرد که خوشبختانه سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با احیای کارخانه ژلاتین آریا در مشهد علاوه بر تأمین نیاز کشور، باعث جلوگیری خروج ارز در کشور ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مسئله مسکن و اشتغال مردم باعث حفظ نظام خواهد شد

حل مسئله مسکن و اشتغال مردم باعث حفظ نظام خواهد شد