مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 12:002023-08-27ورزشي

مخاطبان کشتی در جهان کم شده است/ نیاز به زیرساخت های بیشتر داریم


رشته کشتی توانسته 62 درصد مدال های المپیک را به خود اختصاص دهد و این نشان می دهد برای رسیدن به موفقیت های بیشتر باید زیر ساخت های کشتی فراهم باشد.

- سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: رشته کشتی توانسته 62 درصد مدال های المپیک را به خود اختصاص دهد و این نشان می دهد برای رسیدن به موفقیت های بیشتر باید زیر ساخت های کشتی فراهم باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، امید، نشاط و انسجام مردمی است، خاطرنشان ساخت: اگر ورزشکار و قهرمان ما در میادین ورزشی پرچم کشورمان را به اهتزار در می آورد و سرود ملی نواخته می شود اینها موجب انسجام مردمی خواهد شد، ورزش یک موضوع بی بدیل است و باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: برگزاری رویدادها و اعزام ورزشکاران فعالیت های فدراسیون ها را نشان می دهد ولی آن چیزی که فعالیت دولت و وزارت را نشان می دهد بازی هایی چهارساله است مثل المپیک و بازیهای آسیایی است.

وی با اشاره به اینکه در بازیهای المپیک هفده دوره شرکت کردیم، بیان کرد: رشته کشتی توانسته 62 درصد مدال های المپیک را به خود اختصاص دهد و این نشان می دهد برای رسیدن به موفقیت های بیشتر باید زیر ساخت های کشتی فراهم باشد.

وی با بیان اینکه در سطح کشور 54 سالن اختصاصی کشتی را در دست احداث داریم، افزود: این نشان از این دارد که دولت اهتمام ویژه در این خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخاطبان کشتی در جهان کم شده است/ نیاز به زیرساخت های بیشتر داریم

مخاطبان کشتی در جهان کم شده است/ نیاز به زیرساخت های بیشتر داریم