مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 06:402023-08-23سياسي

توسعه روابط گردشگری، اقتصادی و تجاری اصفهان و الجزایر


رییس مجلس الجزایر به منظور توسعه روابط گردشگری، اقتصادی و تجاری، ملاقات با استاندار اصفهان و بازدید از آثار تاریخی و میراث فرهنگی اصفهان به این شهر سفر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ابراهیم بوغالی رییس مجلس ملی الجزایر در صدر هیئتی پارلمانی شامگاه سه شنبه با استقبال سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان از طریق فرودگاه بین المللی شهید بهشتی وارد اصفهان شد.

استاندار اصفهان در بدو ورود رییس مجلس الجزایر اظهارداشت: از اینکه اصفهان را به عنوان مقصد دوم سفر خود در ایران انتخاب کردید بسیار خرسندیم.

اکثر مقامات کشورهای مختلف که به ایران تشریف می آورند، به اصفهان نیز سفر می کنند و من به عنوان استاندار اصفهان وظیفه خود می دانم که به استقبال این عزیزان بروم.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم شرایط را برای توسعه روابط در حوزه های اقتصادی فراهم کنیم، افزود: ایران و الجزایر علاوه بر اشتراکات فرهنگی و سیاسی و تشابه مواضع این دو کشور در موقعیت های مختلف در رویدادهای جهانی، متأسفانه در حوزه های فرهنگی، گردشگری و اقتصادی همکاری های کمتر را داشته است.

مرتضوی تصریح کرد: ما از ارتباط و افزایش تعاملات با الجزایر استقبال می کنیم و امیدواریم این تعاملات بتواند به درجه قابل قبولی برسد، زیرا کشور الجزایر را واقعا کشور برادر خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه روابط گردشگری، اقتصادی و تجاری اصفهان و الجزایر

توسعه روابط گردشگری، اقتصادی و تجاری اصفهان و الجزایر