مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 16:302023-08-25سياسي

دولت زمینه تولید و خلق ثروت صنعت فولاد را فراهم کند


عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید زمینه ای را فراهم کند که صنایع مختلف از جمله صنعت فولاد بتوانند با تمام ظرفیت ها اقدام به تولید و خلق ثروت و ارزش در جامعه کنند.

- ایسنا/هرمزگان عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید زمینه ای را فراهم کند که صنایع مختلف از جمله صنعت فولاد بتوانند با تمام ظرفیت ها اقدام به تولید و خلق ثروت و ارزش در جامعه کنند.

روح الله متفکر آزاد عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (سوم شهریورماه) در حاشیه بازدید از مجتمع فولاد هرمزگان در جمع خبرنگاران، با اشاره به جایگاه صنعت فولاد در کشور، اظهار کرد: کشور ایران در سال های اخیر در حوزه تولید فولاد افتخارات زیادی را کسب کرده است.

شرکت فولاد هرمزگان هم که یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان فولاد کشور است می تواند با اجرای طرح های توسعه ای، در آینده حرفی برای گفتن در سطح جهانی داشته باشد.

وی، فولاد را یک صنعت پیشران دانست و تصریح کرد: در صورت توسعه صنعت فولادی در یک منطقه، بخش عمده ای از زیرساخت های توسعه ای نیز توسعه پیدا می کند که این امر نشان دهنده تاثیر فعالیت صنعت فولاد بر توسعه اقتصادی، اشتغال زایی و خلق ثروت است.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی، صنعت فولاد را یک صنعت مادر دانست و ابراز کرد: تقویت و توسعه صنعت فولاد باعث تقویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت زمینه تولید و خلق ثروت صنعت فولاد را فراهم کند

دولت زمینه تولید و خلق ثروت صنعت فولاد را فراهم کند