مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 19:252023-08-29سياسي

رتبه بندی 19 هزار معلم در طرح رتبه بندی معلمان در گلستان


در طرح رتبه بندی معلمان 19 هزار معلم گلستانی در این طرح رتبه بندی شده و از این قانون استفاده کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علی محمد زنگانه عصر امروز در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی در استان گلستان اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای مرور عملکرد و تقدیر از اقدامات برتر و بررسی چالش ها و مشکلات است.

وی ادامه داد: دشمن امید و ایمان را مورد هدف قرار داده و جنگ پیچیده را به راه انداخته و بهترین راه برای خنثی کردن توطئه دشمنان، خدمت به مردم و تلاش برای ارائه خدمات صادقانه و خالصانه است.

استاندار گلستان تصریح کرد: زمانی که دولت سکان مدیریتی اجرایی را پیش گرفت با کسری 300 هزار میلیارد تومان بودجه روبرو بود و خزانه کشور منفی 44 هزار میلیارد تومان بود و در بخش زیرساخت ها یک رکود بیش از هشت ساله حاکم بود.

زنگانه بیان کرد: در اواخر دولت قبل مردم با قطعی های شدید در حوزه برق خانگی روبرو بودند و در حوزه مسکن با ناترازی های شدیدی روبرو بودیم.

وی اضافه کرد: تمرکز دولت بر این بود که این مشکلات با سرعت برطرف شود و بدهی ها تسویه و مشکلات کشور بدون استغراض از بانک مرکزی پرداخت و زیرساخت ها شرایط بهتری پیدا کند.

استاندار گلستان تصریح کرد: در استان گلستان رشد اقتصادی چهار درصدی برای پس از 10 سال تجربه کردیم و رشد حوزه صنعت ما به 7.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه بندی 19 هزار معلم در طرح رتبه بندی معلمان در گلستان

رتبه بندی 19 هزار معلم در طرح رتبه بندی معلمان در گلستان