مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 13:102023-08-29سياسي

روزانه 180 تُن زباله در نجف جمع آوری می شود


رییس ستاد اربعین شهرداری مشهد مقدس گفت: روزانه بالغ بر 180 تُن زباله از خیابان های منتهی به حرم مطهر علوی توسط پاکبانان خدوم شهرداری مشهد مقدس جمع آوری می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس ستاد اربعین شهرداری مشهد مقدس گفت: روزانه بالغ بر 180 تُن زباله از خیابان های منتهی به حرم مطهر علوی توسط پاکبانان خدوم شهرداری مشهد مقدس جمع آوری می شود.

قاسم زوکی نژاد با بیان اینکه عمده تمرکز و محور فعالیت های شهرداری مشهد مقدس در ایام اربعین حسینی(ع)، حوزه خدمات شهری است، اظهارکرد: حدود نیمی از هزارنفر نیروی اعزامی به این کشور را پاکبانان عزیز و زحمتکش تشکیل داده اند که به صورت 24 ساعته درحال تنظیف و رفت وروب خیابان های منتهی به حرم مطهر امام علی(ع) هستند.

وی گفت: با تدابیر اندیشیده شده و براساس برنامه زمان بندی که داشتیم، آغاز خدمت رسانی این نیروها در شهر نجف اشرف از روز شنبه، 4 شهریورماه آغاز شده که در این خصوص از هماهنگی و همراهی شهرداری شهر نجف نیز کمال تقدیر و تشکر را دارم.

رییس ستاد اربعین حسینی(ع) شهرداری مشهد افزود: روزانه 17 کیلومتر از معابر اصلی شهر نجف به همت پاکبانان مشهدی رفت و روب می شود که مساحتی در حدود 750 هزار مترمربع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 180 تُن زباله در نجف جمع آوری می شود

روزانه 180 تُن زباله در نجف جمع آوری می شود